تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
۵۴۰۰۰ خودرو در مرز صادرات متوقف شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دنشجو، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه بازارهای صادراتی خودرو باید بیشتر شود، گفت: خودروسازان در حال مذاکره با شرکت‌ها و برندهای معتبر جهان برای قراردادهای جدید هستند تا برای سرمایه گذاری مشترک و صادرات ۳۰ درصد از تولیدات، همکاری کنند.

 

محسن صالحی‌نیا در نخستین همایش بین المللی سیاست‌های صنعتی و تجاری برای توسعه صادرات و اشتغال گفت: این مشارکت‌ها در قالب قراردادهای همکاری مشترک است و بخشی از آن سرمایه گذاری‌هایی است که تولیدکنندگان به اشتراک می‌گذارند.

 

وی افزود: دانش فنی، سرمایه گذاری، پلت‌فرم‌ها و دیگر موارد را با توجه به بسته تعریف شده (تا حدی که مشارکت ۵۰درصدی محقق شود) طرفهای خارجی فراهم می‌کنند.

 

صالحی‌نیا ابراز کرد: امیدواریم مطابق چشم انداز تعریف شده در صنعت خودرو تا سال ۱۴۰۴ به مرز ۳۰ درصد صادرات دست یابیم و باید قراردادها با اهداف و سیاست‌های کشور تطبیق یابد.

 

وی گفت: وقتی پلت‌فرمی برای تولید به اشتراک گذاشته شود، قطعه سازان در قالب تعریف شده مطابق قرارداد با تولید قطعات اصلی، به‌مرور و با توجه به توانمندی‌های موجود به تولید سایر قطعات خواهند پرداخت.

 

وی همچنین با اعلام اینکه کمتر از ۱۶هزار دستگاه خودرو از مجموع ۷۰هزار خودروی برنامه ریزی شده در نیمه نخست سال جاری به بازارهای خارج کشور صادر شده است، گفت: در مقوله صادرات خودرو، عمدتاً خودروسازان بزرگ کشور به بازارهای سنتی خود صادرات دارند که براساس پلت‌فرم‌های طراحی شده و مطابق قواعد و استانداردهای کشورهای مقصد صورت می‌گیرد.

    




:: موضوعات مرتبط: اقتصادی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : یک شنبه 19 مهر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: